I get more ass than a toilet seat.

Så vart det slut på det roliga.. No more Sundbyskolan! det känns som om det är lång helg och på måndag kommer vi gå tillbaka till skolan och allt kommer vara som vanligt. Men jag vet innerst inne att det inte är så. Jag har slutat grundskolan och ska börja på gymnasiet. Blackebergsgymnasium. En del kommer följa med till den skolan så man kommer ju ses en då, och självklart kommer man träffas på lovet. Men vissa människor kanske jag aldrig ser mer. läskigt!
Igår var det ju avslutning inomhus ;( eftersom scenen brunnit ner :@ De flesta drog dirket efter de fått betygen men tjockisarna satt kvar till sist och smaskade upp alla jordgubbar (me&frallan). Jag åkte hem och visade betyget för ma&pa, 290 p. skrapade jag ihop. Efter det åkte vi till Blackeberg och grattade Viktor, bror min, till studenten, men han skulle iväg på en gång och åka flak så då åkte vi också fast hem ist. Ordnade med mat och dukning. Folk anlände och det var mys hela kvällen. Folk började bli lite busiga och det kom mer och mer människor. Det var en skojsig natt :)
Grattid bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0