Efter längtad comeback!

Hallå i stugan! här sitter jag och äter machamallows och har inte bloggat på en evighet. Men nu är det äntligen dags!
Jag har ju varit och firat midsommar på vässarö (och nej, josefin, vi har inte mökat) med lite vänner + konfan. Det var typ ubermysigt! Efter ön så var jag helena och åskar hemma hos mig och folk missade pendeltåg så alla sov i min feta säng. Helena har ju varit här i cirkus en vecka men åkte tyvär hem igår :( Det var en dramatisk hemfärd för helena! hon höll på att missa sitt tåg men vi tog ett språng över spåren på centralen, oops, så hon hann precis. sicken tur! När hon hade åkt , :(, så var jag,lena och oscar kvar i stan och åt (ÄNTLIGEN!) på max, vart stalkade av lite människor från gamla skolan och sissådär. På kvällen åkte jag till Kyrksjön där jag,mimmi och thess pratades vid och sa lite för mycket.. Micke kom dit men jag åkte typ med th och åt massa gott (en fet chokladkaka) sen var jag hemma och sov.
Idag har therese haft lite fuffelns för sig, no one will ever know... och typ vi har ätit bullar och haft fetaste cat fighten. Men jag tror att det är över nu. Vi ska ju till solna imorn så det är bäst för oss alla om vi lugnar ner oss lite granna :))
Det blidde ingen allsång för me and lena, men vi är inte bittra för det!
Hej hopp!

- En av cp bilderna :)


Kommentarer
Postat av: Mimmsaan

härligt med så mycket uppdatering!!

2008-06-27 @ 13:42:34
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0