- Luftenshjältar

Idag har jag varit cirkus 10 meter upp i luften och luktat på måsarna, räddat ett dagis från att brinna ner och förlorat ganska hårt på brännboll.
Dagen började med att jag vart övningskörd (av min bror) ut till Bullandö där vi chillade paj och fika. Upp i masten skulle vi också i en orange blöja (?) för att fixa med en vindex. Det gick icke bra. Tomaten var gladare än vanligt och pratade om oss alla, en efter en.. Efter en båt utflykt vart det hemåtfärd. Åkte en gräsplan men på vägen hittade jag och Lena ett rör (gult) som brann vid ett dagis. Vi fixade biffen och släckte precis innan hela dagiset tänkte explodera. sicken tur att vi var där! Efter den lilla olyckan åkte vi vidare och körde brännboll och annat funny.
Ska lägga upp en bild på mig i luften snart, håll ut!




- I´m flyn' and my bro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0