- Daft Bodies

Hallihallåååå.
Eftersom min käre champinjon har fått ett slag av migrän, Men hon är inte bitter för det! blir det till att jag får äran (hadenäran) att berätta om denna dag.
Den startade med att jag fick fint besök, José kom insläpandes på morgon kvisten. Lite naken var jag, dock inte hon, hon var påklädd, så jag satte på mig matchande klädesplagg som José bar, eftersom jag också ville vara påklädd. Borstade gaddarna, stoppade upp linserna och sen bar det av mot Sunbyskolan där SundbyMaran skulle hållas. Vi cyklade galet med bandspelarn på högsta volym, ö,ö,ö haen äer volldtäcktsmaaehn! Väl framme får man skällsord så som Fjortis till exempel.. Men vi var inte bittra! Efter lite övande på bibliotekstoaletten och i gräset, satt dansen som den skulle ;) typ. På sundbymaran ska man klä ut sig och vi hade skapat värsta grymma kartongerna/kepsarna/hjälmarna, ja, kalla de vad du vill. Snygga var de iallafall! Vi tog oss runt och idkade extra poäng med våra utklädnader. Varmt som satan! Men vi var inte bittra! Många var snygga och jag tror nog att min favorit var jordgubben :) Efteråt var det Volley match och vi scourade ihop många poäng men det vart knasigt så vi vann tydligen inte :S Men vi var inte bittra! Dagen fortsatte med fotbolls match och annat skööjsigt.
Bilder kommer!

Daft Bodies <--- Var vi utklädda till.
Löööööööööve

Kommentarer
Postat av: mq

vad blev det i fotbolls matchen 9a mot 9c?

2008-06-10 @ 00:11:14
Postat av: Amanda

Jag tror bestämt att 9c vann :)

2008-06-10 @ 09:53:39
URL: http://finaflickorfranfororten.blogg.se/
Postat av: maxi

jag säger bara 9-0

2008-06-11 @ 00:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0