Kråkan

Dagens problem:
Du vet när man träffar någon som man antingen inte sett på länge eller någon man bara inte känner så bra. Man står där och pratar och efter någon minut upptäcker man att personen har en enorm kråka hängandes ur näsan. Du ser den fladdra för varje andetag personen tar, och bara undrar hur människan inte kan känna den. Personen fortsätter babbla på och du börja torka dig runt näsan lite diskret för att hon/han ska göra samma. Men ingen reaktion. Du ger upp och erbjuder en näsduk. "Många är så förkylda vid den här tiden, vill du ha en näsduk?" Men personen tackar nej och låter sin kråka hänga där.
Vad ska man göra egentligen?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag skulle nog låtsas som ingenting faktiskt :P

Tack! :) Ja, jag har gjort min header själv.

2008-07-18 @ 15:58:47
URL: http://rebeccagrube.blogg.se/
Postat av: Anonym

det beror faktiskt på situationen och hur nära personen är till mig. är det ngn som jag bara snackar med för tilfälligt så bryr jag miig inte, det är äkligt men jag ska ju ändå gå därifrån snart:P det är enklare att säga till om det är en nära vän eller ngn som man iaf kan snacka om sånt med,,,:)

2008-07-19 @ 15:18:43
URL: http://aanonymoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0