Dagens allt

Hejhej!
Idag väcktes både Doris och jag av solen som skiner in i mitt rum varenda jäkla morgon. Jag har nämligen inget att täcka fönstret med, men just nu hänger filt lite snyggt som nödlösning. Vi klev upp åt lite frukost och sedan klev hon på tåget.
Jag traska hem och såg på en vild Wilma som dök i deras lilla pool. Gustav doppa tårna och sedan var det inte kul längre. Dagiset går bra här hemma, Wilma och Gustav går mellan skratt och gråt.
På eftermiddagen var jag tvungen att lämna filmen vi hyrt igår. Gubben som jobbar där är riktigt skum och vill alltid prata, han är liksom FÖR snäll. Men jag kastade in filmen när jag såg att han inte var där. Jag blev utstirrad av moppepojkarna utanför som stod och gasade lite. Men nu ska jag väl snart sova för man väcks tidigt att de små. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0