Alla var där!

Jag är tillbaka i stan, hetare än aldrig förr! min kropp är härligt brunbränd och mitt hår fått en ljusare touch. nämen seriöst.. jag är hemma nu på dagen men åker, igen, ut med båten en tre dagar. får sjuss upp till åkersberga där jag, th&mk ska tillbringa några dagar. Efter det hämtas jag upp av familjen och vi är ute en vecka till med segelbåten. När vi sedan anländer hem så åker min far till NZ och jag och mamsen far till Paris en vecka. Fullspäckat!
Den senaste vecka har jag vart ute på det stora blå med familjen Jurell och seglat Ocean Ovation, och kaffe latte båten.
Det var la najs!
Just nu är det min konfirmations präst på P1! lyssna, han är en liten mysprelle. Men nu ska jag börja packa.

Löööööööööööööööve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0