Dagens..

Hallo nu är man hemma efter en händelserik dag i skolan!
Tänkte att jag slänger in en bild på dagens outfit!

Idag har jag på mig
-Klänning, Realitee
-Kofta, H&M herravdelning
-Gråa leggings, H&M
-Sjal, från Paris

Vi har redan börjat prata om balen i våran skola, vad man ska ha på sig, hur man ska ha håret, hur sminket ska se ut, vem man ska gå med osv. Vi syr våra balklänningar på syslöjden, även fast jag suger på att sy så ska jag sy en så mina betyg stiger. Men jag tror inte jag kommer använda den, men man kan alltid försöka. Annars ska jag köpa min balklänning i USA när jag åker dit på påsklovet.
Här kommer en bild på min absolut drömklänning som Mischa Barton har på sig på The Debutantbal i The OC.

Kram Alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0