Torsdag

Idag var det ännu en dag med bråk, denna dag var det fjortisarnas tur. Tyvärr missade jag catfighten! Men snart är det säkert bråk igen så det är lugnt.
Idag var det nationella, jag blev faktiskt riktigt nervös innan vi startade men sedan gick det bra och var klar riktigt tidigt. Då kunde jag äta av mitt godis, min frukt och dricka. Alice och jag var tjockast! Vi hade klart mest godis. Jag tror att jag helt klart har en 175 kilos trallande flicka sittandes långt inne någonstans (kanske i själen). :D
Ikväll ska jag följa med M-Mimmi, trashtherese och amanda till gymmet. Sedan ska jag försöka hitta tid att göra min bilduppgift, där jag ska rita av min dörr. Ja, det är väldigt spännande. Här är dagens låt Cartel med Wasted.
 


Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0