TODAY

halli hallå
vaknade för en stund sen men känner mig fortfarande riktigt degig.. Igår lekte jag med millsi och såg på GSE och john tucker must die, sjukt bra filmer båda två. Inatt hade jag en sån skum dröm! den handlade om att jag va på en ö i typ thailand och så var det rea på fårskinnskjolar så jag köpte två..
Idag ska jag fixa med mitt rum och om jag får tid så kanske jag ska ta och pallra mig iväg till mio och köpa gardiner ;)
ikväll häänger jag nog med våra ärke rivaler mongomimmi och trashthess, grrr


kyss

Kommentarer
Postat av: mimmi

AMANDA STADLER! NU ÄR DE ALLVAR !! inte mongomimmi du har svikit minime ? vet inte om jag nånsin kan förlåta!!

2008-02-02 @ 12:28:01
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se
Postat av: PP

ops!sorry men just nu tyckte jag att mongomimmi passade sig bättre ;) klart du kan förlåta, kompiss!

2008-02-02 @ 12:46:15
URL: http://finaflickorfranfororten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0