Titanic

Idag har jag faktiskt varit på möbelmässan och kollat på.....möbler. Tänk om man fick några av de möblerna till sitt rum, det skulle inte jag tacka nej till.
Jag måste erkänna det otroliga, att jag skippade melodifestivalen!!!!! Istället har jag inte gjort ett skit, och nu kollade jag på halva titanic, UNDERBAR film den är såå kärleksfull och så sorlig och bara helt underbar, nu undrar ni nog varför jag inte såg klart den? Jo för imorron har jag cup som börjar klockan åtta på morgonen. JIPPI! Så nu blir det sängen och sen en tidig morgon, för att det är ju verkligen inte så att man vill sova ut på helgen, nejnej!
Och jag har inte utsett nån tomte idag, men jag tänkte att den lilla grejen startar jag inte med förrän på måndag.
Sov så gott, det ska iallafall jag fösöka med de få timmarna jag får sova!

Kram Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0