Tisdag

Så var den sista tisdagen innan lovet avklarad. Dagen idag får jag nog ta och säga var sjukt seg! Svenska, idrott,so, lunch och sen No redovisnig på no:n och det var nog den sämsta redovisningen jag någonsin gjort. Och sist hade vi då som vanligt HK där mitt humör faktiskt var förjävligt för jag är så sjukt trött, jag skrattade åt allt! Jag har inte fått en god natt sömn sen i torsdags och mina ögon går ihop hela tiden, men ändå kan jag inte sova, tror jag har för mycket att tänka på.
Gud vad härligt det ska bli med sportlov! Jag längtar faktiskt efter att åka skidor och snowboard, jag tröttnade på det ett litet tag men nu har viljan kommit tillbaka igen! Kan vara för jag har köpt så fina skidkläder ;) Och resan upp som tar 6 timmar ska bli väldigt mysig, jag älskar att åka bil långt! Då man kan mysa ner sig i sitt täcke med sin ipod fylld med massa bra musik och filmer också kan man även tjocka sig med godis.
 Nej nu ska jag nog försöka sova lite eller så kanske det blir lite oc :) Ikväll blir det spinning, jobbigt, men ganska skönt brukar det faktiskt vara. Känner att jag behöver all träning jag kan få!
Hörs sen! Kram alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0