tisdag tisdag och åter igen tisdag

Idag var det då det ökända bip testet, gick inte på det för jag kände mig lite föskyld och jag ville inte göra saken värre. Sen drog jag, d och s till spånga punkten och åt pizza i massor, Efter det hade vi no och till sist hemkunskap, min dag har varit riktigt toppen (eller inte). Iallafall så kom jag hem och då satte jag mig och pluggade so eftersom vi har so prov på torsdag, jag känner faktiskt lite att jag börjar kunna allt på första kapitlet, men det kanske bara är jag. Sen råkade jag somna in som vanligt och efter det har jag pluggat lite till och nu sitter jag här och har extremt tråkigt!
Just nu är det enda jag vill göra är att kolla på OC och bara ta det lugnt!!!Åhhhhhh! Men men om man vill ha bra betyg får man väll kämpa för dom.
Jag lägger in en härlig bild så man kan få längta lite till helgen!

Kram Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0