Sommar Längtan!

Helt plötsligt fick jag jag världens sommar längtan, nu vill jag inte ha det här äckliga vädret längre, jag vill ha sol, bad,sena sommarkvällar och föstås att min UNDERBARA syster kommer hem! Åhh jag längtar så extremt mycket, jag har massor med roliga planer i sommar, för det första ska jag vara hemma i fyra veckor, då jag sommarjobbar, det ska bli alldeles underbart, att bara slappa och vara hemma! Jag älskar att vara hemma på sommarn, sen planerar jag lite andra saker med kompisar. Åhhhh jag vill bara ha vår och sen sommar! Jag lägger in några fina sommarbilder tänkte jag :) Eller fina och fina, bilden på mig är extremt sexig (eller inte) men den bjuder jag på!

Kram Alice

Kommentarer
Postat av: Matilda

URSACKTA!!!!!!!! DET BASTA MED DIN SOMMAR LILLA FROKEN AR ATT JAG KOMMER HEM! FAKTISKT!
FRAN DIN SYSTER SOM DU KANSKE KOMMER IHAG?

2008-02-08 @ 19:18:52
Postat av: DRYYY

fjortiis

2008-02-08 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0