Snåljåp!

Träffade en ruskigt snål människa idag. Jag och min bror (kondomkalle) hade pallrat oss ner till konsum för att köpa lite grejer till marängswishen vi tänkte göra. Så står vi där i kassan och ska betala, men vad säger kassörskan om inte..131 kr. (Jo precis, vi hade tagit med oss exakt 130 kr...) Så där står vi och tystnaden är olidlig, jag väntar på att hon ska säga att det inte spelar nån roll, men icke! jag tar ett initiativ och säger att vi måste dumpa en vara. Men allah indgredienser måste ju med! jag och Kondomkalle kollar på varandra och bestämmer oss för att ge tillbaka påsen, men påsen har kört fast! kassörskan, vi kallar henne berit, hade låtit påsen åka in under rullbandet. Så där står jag och drar fenetriskt i påsen som till slut lossnar, lite utdragen men berit får skylla sig själv eftersom hon nu ska vara så jävla snål! jo, därifrån går vi med alla varor i famnen. Schwishen vart god hur som helst, tack berit!

image113

- MM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0