Skidkläder

Idag mådde jag dåligt, så jag sov ut till hela 10.10 och gick till skolan efter lunch då vi bara hade ett engelska prov som inte var så kinkigt. Efter vi hade slutat gick doran och jag till bussen och drog oss iväg mot barkarby, där vi gick runt i lite affärer och efter lite provande och tyckande hittade vi otroligt fina matchande skidkläder! Det ska bli väldigt nice i lofsdalen, vi gonna rock there socks off! sen bar det iväg mot mcdonalds där doran och jag tjockade oss, och sen hade vi nån knä genomgång med fotbollen som var otroligt rolig! Och nu sitter jag här i mina nya skidkläder och planerar på att dra mig mot sängen.
 
här är en liten bild på dorans och mina skidkläder, inte för man ser så mycket, menmen, ni får se de i verkligheten istället!
Puss på er! Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0