Shoppa sig lycklig?

Jaha så var ännu en helg slut. En helg som har varit väldigt lugn. I fredags var det mys hos Amanda, och igår som redan th, pp, mimz och jj tagit upp en trevlig kväll. Maten blev extremt god eftersom jag hade gjort den. Och i melodifestivalen var inte Svalan låten bara för söt!
Hmm vad finns det mer att skriva om, jo imorgon har jag no redovisning som jag inte pluggat ett skit till, istället låg jag i sängen i två timmar och lyssnade på musik.
Och vi håller på att hel renovera vårat hus! Vardagsrummet, köket, toaletterna, hallen och mitt rum. I mitt rum ska jag ha en stor fototapet av New York. Det kommer bli så fint.
Nu är det bara en vecka kvar till sportlovet, då blir det skidor i lofsdalen med d och familjen. Otroligt trevligt. Imorgon ska d och jag åka och köpa nya skid kläder det blir väldigt roligt, jag älskar att köpa nya saker. Av all ledsamhet jag har i kroppen är det något som får mig lycklig. Det är att shoppa! Man köper mig lycklig. Men blir jag verkligen lyckligare av det? Jag vete faan, men just efter man har köpt nåt känner jag mig otroligt lycklig. Och just nu känner jag mig extremt ledsen och jag vet inte varför, kan var för att jag saknar min syster helt otroligt mycket, kan vara för att allt här hemma bara är konstigt. Nej nu har jag pratat klart om mig själv. Gud vad jag dystrar ner den här bloggen, jag ska bättra mig! Snart kommer det ett lite roligare inlägg av moi :)
Kram Alice

Kommentarer
Postat av: Syster Matilda fran US igen

Allan brallan! Herre gud, mamma har berattat om hel renoveringen! Vaga for tusan inte rora mitt rum! I alla fall inte forren jag kommer hem (den 24 - 27 juni for alla som vill veta, jossan, fixar du fekke eller??!)!
Sakna mig inte sotnos! Jag saknar dig ocksa, men vet du? Bara 5 veckor innan du kommer hit!
:D

2008-02-18 @ 04:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0