Shoooppa

Hejhej efter en lyckad shoppingrunda där jag faktiskt köpte saker jag behövde! En jacka, skor och något till släktfotot. Efter att ha gått runt i min bigmama-dunjacka idag insåg jag verkligen att jag behövde en vårjacka. Skor behöver man alltid, men mammas tjat på att mina andra är så fula gjorde att jag bara var tvungen.
Vi började med att åka in till stan men efter urban outfitters och mcdonalds blev det istället så att vi drog till solna. Vilket var mycket bättre, eftersom vi tjockisar inte vill gå så långt mellan affärerna! Vi hängde ända tills affärerna stängde och sedan hasade vi oss hemåt. Ikväll tror jag vi alla somnar någonstans runt halv tio. Efter en lång dag med shopping blir man ju utmattad.

På söndag ska då jag och mina syskon, kusiner, föräldrar, faster, farbror, syskonbarn och kusinbarn fotas till ett släktfoto som farfar ska få. Han fyller nämligen 80 vilket är lika med PARTY! Eller nej kanske inte, men kinamat och artigt prat såklart!
Bilder på dagens händelser kommer upp senare. Later!

Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0