PP in the house

hola (stavade rätt tror jag)
idag är den dagen som är den dagen som vettefan.... men iallafall, kom precis hem från lenis, har plågat henne med lite(ganska mycket) flöjt spelande eftersom, om man vill, så ska man spela för våran musikpedagog "mollan". Jag ska spela på onsdag nästa vecka men jag har inte bestämt låt än..gaaaah..vi får väl se hur det går. Imorgon är det funnybunny b*p test! yes som jag har längtat! or maybe not...
ska snart äta mat :) chilicornkarnee... jaja allt är bättre än potatisbullar sååw.. Senare ikväll ska jag tillbaka hem till lena och plugga SO och vem vet, kanske kommer jag hem med ny vaxade ben;)


Amanda

Kommentarer
Postat av: mimsaan

haha amanda du gillar ju bip testet varför leker du klagande för ;P!

2008-02-11 @ 18:27:56
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se
Postat av: PP

hahah jag vet.. who am i kidding?

2008-02-11 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0