pluggowich

Åh men det har gått så toppen att plugga, nej förresten det har det inte! Det är fysiskt och psykiskt omöjligt för mig att plugga på helger, så nu lämnar jag detta åt min tur. Som det oftast är brist på, men man kan ju alltid hoppas.
Imorgon är det ju då skola, och den här veckan går förhoppningsvis snabbt. För det är ju faktiskt den sista innan det är lov!!!Det här lovet ska jag bara vara hemma, wunderful!
Bara en sak som varje måndag, onsdag och torsdag som varje gång förstör min dag är troskanten! Åh kan hon inte bara sluuuuuta! Usch, usch nej nu ska jag se lite gossip girl så jag tänker på något annat. Sedan är det sängen, sov gott! (eller till mina vänner glogg gott)

Josefin

Kommentarer
Postat av: hihi

JAG TYCKER DET ÄR DÅLIG UPPDATERING

2008-02-18 @ 16:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0