Onsdag..

Godmorgon! Jag har inte gjort något så har inget att skriva därför tänkte jag göra en såndär lista.

Vad blir ditt namn baklänges? Nifesoj

Har du gjort en snöängel i år? Nej, finns ju ingen snö!

Är du kär i någon? Inte just nu.

Vad gör du när det regnar? Om jag får välja sitter jag hemma.

Vad har du för startsida på internet? Google

Vem ringde du senast? Min mamma.

Tycker du att sengångare är söta? Lite :)

Har du haft vattkoppor? Japp-

Har du någon gång testat karate? Bara till låten kung fu fighting.

Vilken mobilringsignal? Pass This On - The Knife

Minimorötter eller pommes frites? Pommes!

Första sporten du gick på? Fotboll åfkårs.

Vad längtar du mest till just nu? Sol!

Hur gammal har du tänkt bli? Jag hade inte tänkt bestämma det själv.

När åt du senast en fiskbulle? Det var nog senast i skolan, läääänge sen.

Vad drömde du inatt? Sommar!

Vilken tv-serie är bäst? GOSSIP GIRL!

Kan du gå ner i spagat? Nej hhaha

Vad åt du senast? Hallonkräm med mjölk.

Höga eller låga strumpor? Höga på vintern, låga på sommarn

Vad är du mest rädd för i hela världen? Att det skulle hända min familj eller vänner något.

Har du varit kär i en kändis? Nej inte vad jag kan minnas....

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ja klart.

Röd, grön, blå eller gul mjölk? Grön arla.

Vad har du för färg på ditt påslakan? Just nu brun och vitprickigt.

Bikini eller baddräkt? Bikini!

Snyggaste läraren? Usch finns ingen sån i våran skola, kanske so-lasse. Morr!

Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt, fast med dörren öppen.

Luktar dina fisar hallon? Nej rosor.

Godaste drickan till frukosten?  Äppeljuice.

Vem kramade du senast? Amanda, tror jag.

Älskar du att sjunga? Ja, med det betyder inte att jag gör det bra.

Vill du bli president? Nej, världshärskare!

Kan du ditt mobilnr utantill? Ja.

Har du tråkigt? Lite.

Har du gråtit i skolan nån gång? När jag var mindre.

Sjunger du på toa? Jag sjunger så ofta jag kan.

Vilken färg har din jacka? Svart är min vårjacka.

Använder du långkallingar? I nödfall.

Är du höjdrädd? Inte så farligt.

Vilket land vill du åka till? USA!

Vad var det senaste som fick dig att skratta? Scrubs på tv.

Vad ska du göra NU? Gå ut med hunden.

Den var ju inte så rolig, men den höll mig sysselsatt ett tag:)
Efter jag vart ute med Diesel ska jag klippa mig. Later!

Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0