Nutella

Tjänis
Sitter framför datorn och ser på gossip girl, vilket jag kommer missa de kommande två månaderna pga mr. yogan ;/ nu så är min yogurt milla på arlanda och hämtar upp sin pappa som varit i thailand, lyckans ost! Har varit och köpt nutella och jäst till imorgon, då jag och Frallan ( maybe JJ?) ska baka nutellabullar till mentorstiden :) hittade receptet på niccie.blogg.se så bäst för henne att det blir gott! ;) Det låter ju himlans smaskens. Jag kom precis på att om jag någonsin får en hund så ska jag döpa den till Nutella, lätt bästa namnet! Nu fortsätter GossipGirl så heråp.


image117

- Sötkorv till unge! (hittad på google, ingen aning om vems barn..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0