Måndag igen!

Det har vart dålig uppdatering från min sida, men det ska bli bättring på det. Eftersom josefin redan har förklartat, hur dagen har sett ut tänkte jag bara få ett lite smått uttbrott på våran tyska lärare, känn på den här du! JAG HATAR DIG! Så nu känns det såå mycket bättre,
När jag kom hem skulle jag vara duktig och plugga men det gick åt helvete så istället la jag mig i min säng och somnade. Jag har varit helt sjukt trött sen tuneringen igår som för den delen gick åt helvete!  Iallafall så blir det nog pluggning från min sida ikväll får se om jag slänger in nåt inlägg senare.
Förresten en helt annan sak fick jag extremt skrattutbrott idag på so:n jag vet inte vad som hände med mig, jag skrattade åt allt och alla, ioförsig är inte det en nyhet, eftersom det händer ganska ofta. Det var nog det roligaste på min dag.
Älskar låten som Josefin har lagt in som dagens låt och jag älskar allt som har att göra med den filmen, Juno. Min nya favorit film på delad plats med the notebook och fjorton suger!

Kram Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0