Lost in spaaace

halli halååå
jag är något så otroligt hungrig så det finns inte! min bror och hans vänner har occuperat köket så jag får väl vänta nån timme till på mat... på tal om mat så är det min matdag idag och jag ska göra raggmunkisar :D avis? förstår det, mina raggmunkar är kungliga.
Ikväll händer något i tv världen som är snuskigt efterlängtat utav många, inte minst mig själv. LOST is back! ääääntligen! Något som är lite mindre kul är att min favorit skådespelare i lost dog i förra avsnittet så han kommer inte tillbaka :( jag överlever, lugn bara lugn! bara 4,5 timmar kvar...håll ut!
image47

- Dominic Monaghan eller Charlie som han heter i serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0