Listaaan

Kör samma lista som amanda!
Dagens humör: På topp!
Dagens mående: I någon slags dimma....
Dagens borde: Slagit sega amanda!
Dagens frisyr: Utsläppt galet hår taget av vinden!
Dagens klädsel: Jeans och tisha.
Dagens planer: Köpte en present till Gustav.
Dagens materiella vill ha: den här!
Dagens längtan: Förlorade vänner.
Dagens fundering: Vem bryr sig om vad jag tycker egentligen? :)
Dagens beroende: Min älskade ipod!
Dagens tråkigaste: Någongång runt just nu..
Dagens roligaste: Pappa tyckte Therese Anderssons bidrag verkade ryskt."Kolla kommunistflaggorna i bakom henne!" var beviset enligt honom.
Dagens middag: Köttgryta med potatis.
Dagens låt: BWO - Lay Your Love On Me
 

Dagens konstiga....

blir en tant utanför Åhlens idag.
När jag gick förbi henne gick hon efter mig och skrek minst 5 gånger: "De ska skjuta mig på Åhlens! De ska skjuta mig på Åhlens! "
Jag blev lite rädd och halvsprang in på Åhlens, medans hon bytte håll och började prata med sig själv.

Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0