List it!

TIO FÖRSTA:
Första bästa kompis: Doris
Första bil: Körkortet fattas
Första husdjur: Det har aldrig kommit något sånt till vårat hus
Första semester: Hur faan ska man veta det?
Första jobb: Subway..fast det var iof prao..
Första köpta skiva: Jag tror nog det var smurf hits eller spice girls
Första riktiga kärlek: Det vill ni bra gärna veta va??
Första piercing: Har bara tre hål i öronen
Första konsert: Det var nog Britney Spears
Första mobil: Sony Eriksson T200

NIO SISTA:
Sista duschen: Det var i förmiddags
Sista bilfärd: Igår när jag skulle till Barkarby
Sista filmen du såg: Juno, igår
Sista ringda telefonsamtal: Igår med amanda tror jag.
Sista bubbelbadet: Herregud, det var länge sen, även fast jag har en...
Sista spelade cd: Den får jag nog sätta ett vet inte på.
Sista kyss: hmm....
Sista gången du grät: Det var nog idag till gossip girl
Sista måltiden: Ägg, korv och stekt potatis, tjockis, jag vet.

ÅTTA HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej.
Blivit arresterad? Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Hm.. jo, kanske.
Varit på tv? Japp.
Fått ditt hjärta krossat? hm.. kanske
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Får man sätta ett kanske på den?
Haft ett one night stand? nope
Busringt till nån? Det gjorde man mycket när man var liten, lite av en favorit sysselsättning.

SJU SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Tröja
2. Linne
3. Mjukisbyxor
4. Rosa strumpor med grodor på
5. Bh.
6. Trosor
7. Svart sjal

SEX SAKER DU HAR GJORT IDAG:
1. Sovit hos jossan
2. Gått hem
3. Suttit framför datorn
4. Kollat gossip girl
5. Legat i min säng
6. Ätit choklad

FEM FAVORIT SAKER (UTAN INBÖRDES ORDNING):
1. Min plattång
2. Min herrkofta
3. Hårfön
4. Min tandborste
5. Mitt bankkort.

FYRA BÄSTA FILMERNA:
1. The notebook
2.
Fjorton suger
3. Juno
4. Titanic delad plats med John Tucker most die

TRE VAL:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Solklart sommarn
Choklad eller chips? Choklad.

TVÅ SAKER DU VILL GÖRA INNAN DU DÖR:
1. Bli rik.
2. Lämna någon vid altaret

EN SAK DU ÅNGRAR:
1. Herregud om jag skulle skriva alla saker jag ångrar skulle det ta hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0