kvällskvisten

tjenis.
kom hem för nån timma sen från min och lenas springrunda (tro det eller ej) vi sprang heeeela vägen till gribby och tillbaka, måste vara minst 2 km! när jag kom hem så hade min underbara bror lagat mat så det vart en mysmiddag med vicke och mammsen.Sen gjorde jag en upptäckt i frysen, någon hade köpt hem Texas Pecan glass så då vart man ju tvungen att håva i sig lite...eller ganska mycket. Just nu funderar jag på vad jag ska ha för mig den närmaste timmen..ta ett bad, plugga eller se en film? måste hur som helst sova sen så man är pigg till nationella.. pust!
nu har jag bestämt mig, det blir badet.
image34
- favorit glassen är ju helt klart Carte d'Or Rocky Road (bilden)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0