Idag

Hej! Idag har inte vart så spännande, jag och alice har äntligen bestämt oss för klänning och börjar förhoppningsvis sy nästa gång. Lite framsteg, sedan fick jag mimmis egenstickade vantar som hon blev klar med just idag. Schiiit schnygga. Tack för dom!
Just nu längtar jag extremt mycket efter godis, så hoppas vi har något hemma. Nu ska jag se lite på tv, här är dagens låtar.
 
Kolla också in två andra favoriter av One Republic Come Home och All We Are, kolla in hela deras skiva. Den är riktigt bra.

Josefin

Kommentarer
Postat av: mimmi

Varsegod jossan! älskar att eran blogg uppdateras hela tiden!! för jag har ganska ofta tråkigt, ni lyser upp min vardag grabbz älskar er

2008-02-01 @ 17:51:58
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0