HK!

Idag hade vi nationella provet i svenska. 80 minuter med att bara skriva, förjävligt! Det var inte hur svårt som helst men man har ingen aning om hur det gick och hur de vill att man ska skriva, men jag chansar på att jag iallafall får g! Men det var lite konstigt jag trodde nästan jag hade missat sidor för jag var klar nästan en halvtimme förre alla andra, kan ju vara för jag inte skrev så mycket, menmen.
Dagen fortsätter med so, no och sist Hk (hemkunskap). Där vi nu inte lagar mat utan vi bara skriver, så idag skrev vi om miljömärken och då skulle vi välja ut 5 miljömärken som vi tyckte var viktiga, då kommer jag med komentaren "Kontakt, nee den är nog inte så viktig!" Jag kollar på Thessan och frågar om den är viktig och hon bara skrattar åt mig och jag förstår inte varför. Sedan förstår jag att detta är den man ska kontakta om man har frågor om just detta miljömärke. Ibland tänker jag till!
Nu blir det spinning för min del men först några avsnitt OC!
 
Kram Alice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

med min box din tjuv!

2008-02-06 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0