Hi-tech

Hej, nu har jag ätit, handlat och fixat lite med bloggen. Känner mig riktigt duktig, har till och med hjälpt rivalerna borta på gräddhyllan. Jag har shoppat massor med gott till nationella imorgon, så om provet inte går bra kan jag i alla fall tröstäta. Något helt otroligt är att just nu är jag inte så nervös, bara att jag kanske kommer tappar min kreativa sida. Ibland önskar jag att jag var lika flummig som vissa andra esteter, till exempel trashtherese. Jag skulle behöva mina Ernst Kirchsteiger tabletter, han har en egen hemsida (http://www.ernstkirchsteiger.com). Som för övrigt är amanda startsida, ingen vet bara jag. Nu ska jag checka lite bloggar och bara hänga på internet.

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0