Hellooo

God förmiddag! Igår var det en trevlig lugn kväll med gladdfyllan och de två andra förortarna. Jag sov över hos therese, och var tvungen att gå upp 9!! Gladdfyllan skulle ha knatteträning. Jag tog mitt pick och pack och gick hemåt. Efter deras träning hängde jag med och tränade (jag är så grymt duktig), sedan hamnade jag här och ska alldeles strax duscha. Ikväll blir det bio med DD och sedan melodifestivalen! tjohooo (alice hejar på Amy Diamond och amanda på Christer Sjögren). Nu ska jag avslöja ännu en hemlighet denna gång om alice! Hon tycker amandas favvo Christer Sjögren är fett het!
image59 Här är han, mjau!

Josefin

Kommentarer
Postat av: PP

vilket charmtroll!

2008-02-09 @ 15:49:36
URL: http://finaflickorfranfororten.blogg.se
Postat av: ********

ni uppdaterar för sällan FFS

2008-02-09 @ 19:00:56
Postat av: mimmsaan

HAN GICK VIDARE YES YES YES!! LÖVE HIM

2008-02-09 @ 21:47:46
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0