Helgen.

Helgen börjar med att Doris fyller 16år på fredagen, det firas genom att en familj kommer över till oss  och äter middag, sedan drar Doris och jag vidare till en kompis som har fest, festen var väldigt rolig, det blev tillochmed fördelsedagssång för dorran, morgonen efter vaknar jag med en skum känsla av att min mobil är borta, som den även är. Livet går under!
Som tur är mobilen upphittad nu i en rabatt, troligtvis är den ganska fuktskadad.
Lördagen blev väldigt chill, dorran och jag gick och såg Juno på bio, underbar film! Jag bara älskar killen som spelar pojkvän! Såå Söt! Här får ni en bild på honom!

Nu förbreder man sig för nationella proven i svenska imorgon, men först blir det några avsnitt av The OC.
Kram Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0