Fredag!

Hejhej!
Nu har jag nyss ätit en spännande middag bestående av frallor. Mamma är inte hemma så det blev det som fanns i kylen. Idag har jag vart hemma hos Th med amanda, m-mimmi och kevin. Vi skulle baka men istället blev det bara utsökta plättar och 3 centimeterstjocka pannkakor. Plättarna gjorde åfkårs jag och pannkakorna gjorde th. Sedan blev det Moulin Rouge och även om mimmi var skeptisk i början hörde vi alla snyftningarna i slutet. Resten av kvällen spenderas nog hemma hos Th med de andra. Sedan ska jag imorgon träffa mina systrars söta barn, jag och mina päron ska vara barnvakt åt de två. Later!
image184
- Mystanter!

Josefin


Kommentarer
Postat av: mimmsaan

den där bilden va ju NÖDVÄNDIG!

2008-03-01 @ 12:22:59
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0