Dagens händelse!

Idag hade vi då nationella provet i svenska (ja, jag vet att jag tjatar på om det,menmen) 160 minuter skriv tid hade vi på oss, jag blev klar på de första 80 minuterna, sen var det bara att sitta och vänta på att tiden skulle gå så vi skulle få gå! Det kändes faktiskt ganska bra, men jag vet, man ska inte hoppas på förmycket! På mentorstiden hade vi fika med bullar och hallonsaft, väldigt gott! Till sist hade vi två timmar elevens val, med hemkunskap, otroligt rolig dag (eller inte!) Och nu har jag äntligen fått tillbaka min mobli och den fungerar alldeles utmärkt! Nu blir det träning med springning, och jag som verkligen har världens bästa kondition! 
Hittade just världens sötaste klänning från asos.com!

Kram alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0