Dagen idag

Dagen idag har vart otroligt seg, först börjar det med att jag kommer 45 minuter försent, sen har vi jordens tråkigaste tyska och sen ap tråkig svenska, lunchen blir otroooligt smaskig fiskgratäng efter det hade vi so och musik,  jag tror att min musik lärare hatar mig! Hon säger att jag är pratigast i hela klassen! :O Så inte sant!
När jag kom hem tittade jag tre avsnitt av OC och sen bar det av mot sär matten, en liten extra grej jag går på för jag suger på matte! Sen åkte jag till ica och köpte massvis med godis tills nationella imorron, och nu sitter jag i soffan framför fotbollen och har hur tråkigt som helst. Kanske slänger in ett inlägg lite senare!
Kram Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0