BOLL

Kom precis hem från min och pappas spontana cykeltur till Gröna Stugan vid Lötsjön. Lite kyligt, men solen värmde ändå skönt. Jag gillar verkligen lötsjön..En av de platser jag nog spenderat mest tid på under min barndom, alltid långa promenader, mata fåglarna och sen fika i Stugan :) det är så det ska va! Jag tog, som väntat, en stor havreboll och en päron smakis, medans pappa valde räksmörgåsen. MUMS
När jag kom hem kände jag knappt mina tår eller fingrar.. De var så där äckligt iskalla så det sticker i dem under uppvärmningen ( hemsk känsla, tänker bara på alla skridskoturer på dagis när dagisfröknarna fick blåsa och gnugga ens fötter). Men nu känns det bättre :D

image162

- Vilken boll föredrar du?


PÖSS! Nord-Irlands arbetet väntar...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gott

2008-02-28 @ 15:33:27
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0