Äntliiiiigen!!!!

Jahapp så var det ännu en onsdags kväll, dagen idag har varit ganska som vanligt förrutom att jag var hos tandläkaren på engelskan. Och nu berättade dom att jag skulle få ta ut min tandställning snart! Jag ska gå dit en sista gång i april så efter det är jag friiiiii! Äntligen, är det inte det här man har längtat efter i 1 år och 35 dagar. Joo jag tror det! Iallafall hade vi tyska sen och det är nuförtiden mitt absoluta hat ämne, jag hatar våran lärare helt sjukt mycket!
När jag kom hem började jag plugga men sen orkade jag inte mer så jag gick och la mig i min säng och sov i en och en halv timme. Sen pluggade jag lite mer och nu sitter jag här och väntar på att mitt absoluta favorit program ska börja grey´s anatomy!!!! Åhh vad jag har längtat!!! Så nu ska jag dra mig ner mot tv:n och mysa ner mig i soffan!

Kram Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0