2 dagar kvar

Nu är äntligen denna dag klar och det återstår bara två dagar till lov! Idag har jag, amanz och jj bakat maasvis med bullar, jag har inte smakat dom ännu, men vad jaag har hört så var de utsökta! Jag har inte kunnat pressa i mig en enda bulle, har ätit för mycket godis idag....usch usch usch och jag som skulle sluta helt med godis! Nej nu är det verkligen bättring på g. På sportlovet ska jag försöka inte äta något godis, plus att jag får massor med motion av att vara ute i backen! Åhh det ska bli så otrooligt härligt.
Annars idag var jag och pluggade lite sär matte, jag börjar haja det här med procent nu......Iallafall tro det eller ej, även fast jag blev erbjuden sjuss så tackade jag nej, och gick istället, ibland får jag säga att jag är duktig :)
Från och med nu har jag lovat mig själv att skriva upp allt onyttigt jag äter under en hel dag här i bloggen, och då får jag utstå med skämheten av allt sött jag äter så alla får se vad jag äter. Och på det sättet äter man mindre. Ibland får jag små snilleblixtar...fast det händer ju inte särskilt ofta. Kanske lägger in någon rolig frågegrej snart om jag har tillräckligt tråkigt ;)
Puss på er! Alice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0