- Yangster

Bonne soir!
nu är det konstälskaren i mig som talar, jag har varit på museum idag! jepp thats me, på moderna museet, Andy Warhols utställning.
Efter en natt med milla ;P så vaknar man inte så överdrivet utvilad men man överlever, vi går upp och äter päron, och sen tar hon tha buss till hennes place men glömmer sitt paraply, jag skriker förgäves efter henne.. Vid 1, halv 2 så åker jag, min fader och min broder in till skeppsholmen och traskar i regnet till museet. Rekomenderar den utställningen, faktiskt riktigt bra! en läskig grabb skriker i mitt öra, det enda negativa.
Jag äter pannkakor med grädde och sylt till lunch :) Sen går vi i regnet igen till baka till bilen och då upptäcker jag att mitt fönster till bilen har stått ned draget medans vi varit borta, fattar ingenting eftersom sätet inte är blött och ingenting är borta, måste blivit nåt fel.. eller typ... nåt sånt. Vid rissne träffar jag D. som vart i fridhemsplan och köpt en tekanna :p D. tar bussen hem och vi andra tre går till hemköp och shoppar loss. I mjölkdisken hittar jag en jätte söt yogurt som heter yangster :) vill ha!


Vi kommer hem runt fyra och jag sätter mig genast framför tv:n, med en nybakt (nästan iallafall) kanelbulle och smuttar på lite varmchoklad. Har sett på tv fram till nu och kände att det var dags att slänga in ett litet blogginlägg.
Ikväll blir det sötpotatis i ugn, stekt kyckling och jordgubbs- och mango sallad till middag! ännu en favorit rätt :)
Det nya tv-programmet rent hus( eller vad det heter) börjar ju också ikväll så det blir la till att kolla på det och efter åt så är det LOST :D lääääängtar*




- Mr. Banana och KO


Kommentarer
Postat av: LieMie svarar

Haha, konst kan var så roande. Diggar bananen. =)
Besök gärna min blogg. Mvh LieMie

2008-02-27 @ 18:32:43
URL: http://LieMie.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

vad har du för väder hos dig idag?

2008-02-27 @ 18:34:16
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Anonym

saknade mitt paraflax idag faktiskt!

2008-02-27 @ 19:01:22
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0