- Maybe I`m just dreaming out loud

Idag är det heldag med milla för min del! :) först så ska vi baka nutellabullar, de är snuskigt goda fast det går inte att äta eller baka de utan att få nutellamustach.. Efter det så ska vi tjocka oss och ha gossipgirl maraton, hoppas min bror har fixat avsnitten* Sen bär det av till odenplan där vi ska gå på mr.yogurt, snuskigt skönt eftersom jag inte har tränat någonting den här veckan! när yogan är klar bär det av mot burger king och där ska vi tjocka oss ännu mer! yää vilken hurtig dag.
på tal om absolut ingenting så är min lillfingernagel på högerhand ganska så lång, jag har lyckats att inte bita på den, duktig va (a)

image149image150image151












- Miss & Me


ciiiiaooooooo






Kommentarer
Postat av: Sopatrasken

Jag försöker också håla mina fingernaglar långa, men det går ju sådär :P

2008-02-26 @ 19:18:12
URL: http://mittcpliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0