- I always had a passion for flashing'

Efter ännu en händelserikdag i skolan är jag nu hemma (inte för att vi slutar så här sent men iallafall). En glasruta blev insparkad i korridoren så det blev typ iskallt, ungefär.  "Vildvuxen"  är förkrossad och likaså fönstret i hans sal. är det bara jag som ser sambandet?
Idag ramlade någon(otroligt osmidigt) på golvet utanför toaletterna. Slog i huvudet i marken men överlevde. thank god! Vem denna någon är behövs inte nämnas eftersom det kan leda till hets mot folkgrupp..
Jag är lite förbannad, eller snarare besviken på våra konkurenter TH&MK eftersom de har kidnappat min finfina penna (dildostile) saknar den något så obeskrivligt!
J. räddade min otrevligt tråkiga kväll med att skicka favoritlåten från melodifestivalen! Rongedal- Just a minute, den äger dig.

Hej från mig




- TH&AS fullt upptagna med att surpla saft, under ett monopol parti. Det skriker sommar om den bilden! favorit*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0