- Fake it til you make it

Dagens humör: Happy
Dagens mående: Superduper fast jag känner mig en aningen seg.
Dagens borde: städa :(
Dagens frisyr: Schlickad tofs mitt på huvudet!
Dagens klädsel: Duntofflor, annars naken
Dagens planer: De var många, sen gick det som det gick.
Dagens materiella vill ha: En ferrari
Dagens längtan: ett liiiiv
Dagens fundering: Att duscha? eller att inte duscha?
Dagens beroende: Polly
Dagens tråkigaste: Nån gång mellan 2 och 4. Gjorde absolut ingenting.
Dagens roligaste: "Är det där en sån som säljer situation sthlm?"
Dagens middag: Fondue :D
Dagens låt: Christer sjögren - I love europe. or maybe not!




- Mitt hår hade typ volym, en gång i tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0