- Du ser ut som catwoman!

Igår va vi ( fantastic four) i stan och shoppilippade :D JJ var nog duktigast av oss alla, hon inhandlade en superduper snygg vårjacka och very fresh nya skor, men också en bukett tulpaner till sin mor.
Jag fick sko ångest och hade bespetsat mig på ett par knallrosa tygskor från dinsko men de fanns (otippat?) inte i min storlek :( men efter en stunds letande hittade jag ett par jätte söta mörklila ballerinas med klack, de va på 30% rabatt, så då vart man ju bara tvungen att köpa dem! de va lite stora eftersom 35 aldrig finns hos vagabond. :( men med en sula eller hälgrepp så blir det nog perfa.
Thessiplutt och jag köpte matchande örhängen, mina guld och hennes silver, och så köpte hon nästan likadana skor som mina fast svarta ;) vi kommer vara längre än längst när vi har på oss de, mohahha.
Metalponken köpte en mascara, en fräsig t-shirt och en zen svart cardigan. Dagens utalande kom nog från mimmi, vet inte om ni kommer fatta men jag lägger ut det iallafall. VI gick på bron över sveavägen och så ser vi en skylt till en affär, mimmi säger: Vad står djiii för? är det gina tricot. jag: aa mimmi men jag tror att det är ett g. HÖHÖ ingen fattar, men det va askul...



- Mina nya skor och örhängen.

Kommentarer
Postat av: mimmi

JA amanda de va exakt så de gick till!

2008-02-26 @ 15:37:36
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.ser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0