- Darling, my ass

Assååå ge tillbaka mina 2 timmar! Innan jag somnade igårkväll så såg jag på den utomordentligt tråkiga filmen Darling. Shit vilken dålig film! rktigt usel.. Det kanske var filmen som var för djup för mig eller jag som var för trött för att fatta något men endå, riktigt jäkla seg film. Hon som var huvudrollen var så där snuskigt dryg, man vart ju bara irriterad på henne :/ Det enda som var bra i filmen var Bernad, en oförtrutet positiv man!
Jaja, Idag ska jag om min papa ta en promenad i solskenet & efter det blir det nog fika på mina och millsipillsis nutellabullar :) That´s what makes me happy! Ikväll blir det yogayogayoga. Annars händer inte så mycket idag, skönt!

image161



- Vässarö, när det är som bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0