Uppuppupp

Hey!
Idag var det upp tidigt för att gå och snacka med en läkare.... Sedan var det hem och slänga i sig en yoghurt och på ett tåg in mot stan. Där möttes jag upp av min ena syster och vi åt en nyttig lunch på pizza hut, den andra systern kom sent som vanligt. :D
Sofia gick tillbaka till jobbat så jag och Anna gick runt lite i affärer. Anna tog en snabb klippning samtidigt som jag blev utstirrad för att folk trodde jag Lina var min unge!
Nej nu är jag trött i fötterna så det blir nog lite vila.

En vecka kvar till domedagen.

Kommentarer
Postat av: Mimmsaan

Frans har en ny blogg; www.metrobloggen.se/fulaflickorfranfororten



Se och njut!

2008-08-16 @ 19:52:03
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se/
Postat av: josefin

Hm, den är en ny favorit!

2008-08-16 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0