Snart helg...

Tjo!
Jag tryckte ner lite tjockpannkaka och sedan har jag sett på tv. Ännu en spännande kväll i mitt spännande liv! Det är knappt man håller reda på vart jag är.
Jag kan verkligen inte förstå att det redan är fredag imorgon. Den här veckan har gått så sjukt snabbt! Undra varför? Skulle nog gissa på att jag inte haft tid att tänka utan rullat fram på mina valkar.....
Eftersom jag skriver så mycket om att vara tjock så är det kanske en undertryckt dröm jag har. Att vara tjock och kunna sitta och glucka/skratta samtidigt som jag smeker mina tajta jeans med stora fettfläckar på. Det låter ju ändå rätt mysigt.
Jag är trött och snart ska jag sova. Godnatt!
image363
- Lite snuskig bild!

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0