Slut!

hejhej!
Ännu en dag med wonderful väder! Jag fick även sluta 1½ timme tidigare, för vi skulle åka till en affär och kolla priser på tvättmedel eller något skit. Men jag hoppade det idag och fixar det någon annan.
Jag ser just nu att dom börjat med 7th Heaven igen som är typ världens sämsta program. Om någon säger fuck! så är dom ute ur familjen. Dom tar allt så seriöst, är alla kristna familjer så?
Valborg imorgon? Vad göra, vad göra? Jag skulle nog gissa på en grillning med tjejerna. Kanske det kanske! Med tanke på det kanske man ska ut och låta fläsket brinna lite. Pusshej!
image369
- Hey Arnold! Tänker ni inte på det barnprogrammet när man ser henne?


Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0