Sångfågeln

Heej!
Som jag skrev innan så är jag rätt inne på pojkband just nu. Och när man lyssnar på alla gamla låtar kan man dom ändå på ett ungefär, när låten kom var man ju inte expert på engelska. Man nynnade ju med lite härligt och orden blev vad man gjorde dom. Men i alla fall när man sitter där och sjunger eller som jag lite smått skriker så önskar jag ju bara att man kunde sjunga på riktigt. Hur kul skulle det vara liksom? Tänk om man kunde sjunga som typ Christina Aguilera, det skulle vara rätt så tufft!
Snart ska jag sova för jag är trött och det är skola. Puss!
image366

Josefin

Kommentarer
Postat av: louise

ÅH. det var backstreet boys-tema igår på radion märkte jag när jag satt i bilen (säger jag från ingenstanns).

2008-04-27 @ 21:13:22
URL: http://foggysunday.blogg.se
Postat av: louise

om man hade haft en syster mindre och bättre täckning så hade man hört lite mer roliga detaljer om hur det gick till när de raggade medlemmar och hur det gått ändra fram tills idag! det hade jag velat höra :'D haha.

2008-04-27 @ 21:18:40
URL: http://foggysunday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0