peka, skratta, döma!

Hej!
Jag har precis kommit hem från Coop. Där köpte jag 8 kilo godis och 5 liter läsk till nationella imorgon, i alla fall nästan så mycket. Det är typ pinsamt att stå och plocka godis på en onsdag, barnfamiljerna tittade på mig och skakade på huvudet. Man kunde liksom se att de undra om jag blivit uppfostrad av vargar eller om jag sakta äter mig till en död av fetma!
Eftersom Alice inte skrivit något om det kan väl jag. Igår var det ju den där speciella dagen! Alice skulle ta ut sin tandställning. Som moraliskt stöd hade hon med sig en fakesyster (doris) och tydligen kom de därifrån levande. Alice var så fin idag med sina raka vita tänder, även fast de flesta tyckte det var lite ovant. Strax ska jag gå och äta tjockpannkaka. Puss!
image360
- Asball bild jag vet!

Josefin

Kommentarer
Postat av: KLARA

hoppas du har haft en bra dag :) gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst

2008-04-23 @ 18:22:37
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0