Hambööörger

Hej!
Första grillningen för i år! Tjohoo! Pappa fixade lite hamburgare och det säger man ju inte nej till. Det här är nog första gången jag tänkte på hur jag kommer sakna just radhuset. För våran altan är så underbar kvällsolen ligger på där, och på altanen spenderas alla sommarkvällar!
För att byta ämne så har jag blivit helt besatt av gamla pojkband. Favoriterna just nu är Backstreet Boys och Blue! Hur kan man inte smälta av att se deras videor när alla sjunger ut sitt hjärta och verkligen sjunger till mig som tittar. Man blir ju utpekad av hela bandet samtidigt som kniper handen vid sitt hjärta! Nu ska jag se inför Eurovision song contest på ettan. Puss!


Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0